po absolvování Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy nastoupila jako třídní učitelka do ZŠ Open Gate, kde působila do nástupu na mateřskou dovolenou. (Během studia VŠ absolvovala půlroční zahraniční stáž na univerzitě v Oslu).
Od roku 2018 do současnosti pracuje jako třídní učitelka druhého trojročí v ZŠ Vlásenický dvůr (https://vlasenickydvur.cz/).
Učí také v tandemu s doc. Darinou Jirotkovou předmět Dítě a matematika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
Zkušenosti s lektorováním sbírá od roku 2016, kdy se věnovala lektorování výuky matematiky Hejného metodou, garantovala také Letní školy Hejného metody. Kromě učitelů také vedla řadu seminářů pro samotné lektory Hejného metody v České republice i na Slovensku.
Spolupracovala s NPI a v rámci projektu SYPO natočila webináře na témata Práce s chybou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ jako cesta k hlubšímu porozumění a Formativní hodnocení jako nástroj pro zvýšení efektivity učení matematiky na 1. st. ZŠ, odkaz najdete ZDE.
V současné době studuje doktorské studium na Univerzitě Karlově - Pedagogické fakultě - Katedře matematiky a didaktiky matematiky. Tématem jejího výzkumného projektu je Dopad předmětu Dítě a matematika na praxe studentů. Cílem tohoto předmětu je propojování teoretických východisek tématu Formativní hodnocení s praxí ze školy.
Kapitoly videa
Lektor
Tereza Kottová |