Digitální wellbeing a digitální informace

Jan Kršňák

Mediální výchova není jen průřezovým tématem, každé učení je v dnešní době současně mediální výchovou a škola sama je informačním médiem. Jaká jsou specifika digitálních informací? Jak vypadá mediální výchova pro digitální věk?

Zveřejněno 11.4.2023

Délka videa: 02:06:56

Garance

Co se na webináři dozvíte?

Jak zapojit digitální technologie do výuky tradičních předmětů, aby to bylo nejen v souladu s malou revizí RVP, ale současně to bylo i přínosné a smysluplné. Jak se mohou žáci či studenti (ale i pedagogové či ředitelé) zdravě vyrovnat s přívalem informací, který se na ně každodenně valí ze všech stran.

On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu či mikrofonu. On-line semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex, You Tube nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám zašleme nejpozději den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Kapitoly videa

Lektor

Jan Kršňák

Jan Kršňák

se zabývá vlivem digitalizace společnosti na lidský život. Je zakladatelem projektu Digiděti, v jehož rámci lektoruje besedy pro rodiče, pedagogy, žáky, studenty a další, kteří mají zájem zorientovat se v problematice pronikání digitálních technologií do jejich každodennosti. Věnuje se též intuitivní pedagogice a inovativnímu vzdělávání. Je autorem knihy Digiděti a spoluautorem knihy Jak se učí živě?